29 Temmuz 2014 Salı

Tohla Sohbet

Tohla Chat Sohbet yabancı kaynaklı bir kameralı ve görüntülü sohbet sitesidir, tohla giriş için ne yapabilirim nasıl konuşma yaparım yabancı dildemi yayın yapıyor bunlara gelirsek eğer tohla türkiye desteği henüz yok buna rağmen sunduğu imkanlar oldukca güzel. İsterseniz kayıt olup sesli sohbet yada videolu görüntülü görüşme yapabilirsiniz, illaki üye olacağım diye bişey yok bunları bedavada yapabiliyorsunuz kayıt zorunluluğu yok sitenin belli kuralları var bunlardan bahsetmeden önce sitenin hakkında yazılmış kısa bir yorum buldum bilgin bir arkadaşımızdan onu alıntılamak istiyorum. “Omegle ve Chatrulet benzeri siteler arasında yer alan Tohla, sadece sunduğu sohbet sistemi ile değil; görüntülü ile de Omegla’ya çok benzemektedir. Rastgele kullanıcılar ile sohbet etmek isterseniz, bu sitenin sunduğu kayıtsız kameralı sohbet hizmetinden yararlanmanızı tavsiye ederiz.” Demişler bunun gibi bir çok iyi yorum var herkes kendi düşüncesini yazabilir
ve yazmışta bunların içinde olumsuz yorumlarda var. Sohbet siteleri kimine göre iyi olurken kimine göre zevksiz gelebiliyor, renkler ve zevkler meselesi. Fakat buna ben pek katılmıyorum resim
yapmaya benziyor bu iş Tohla sitesinin görünümüde oldukça iyi herkes beğenmiş yani kullanıcı gelip sitedeki kolay kullanım erişim ve karışıklık olmadığı zaman nasıl memnunsa kötü sitede gezinmekte bir okadar sinir bozucu oluyor. Kameralı sohbet sitelerinin heleki bu düzeni çok önemli şurda burda linkler ile ziyaretciyi oraya buraya yönlendirenlere sizler gibi bende sinir oluyorum durum buyken sözü fazla uzatmadan sizlere iyi sohbetler diliyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

 
Omegla Tr Sitesi Siz Omegla Kameralı Sohbet Kullanıcıları İçin Açılmıştır. Omegla - Omegla Sohbet - Rss